Lite frågor.

Frågor om förhållanden:
Är du singel?ja

vem är den roligaste av dina vänner?
Haha, alla på olika sätt :)
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är skiiitsnygga
Vem är mest partyprisse? Allihopa
Vem är den du helst har filmkväll med? Med någon mysig
Vem av dina vänner är mest "evil"? ÖH ELIN ???????? ski, men typ jo.

Frågor om din familj:
Vem står dig närmast? alla typ. Mest Elin&amanda.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? mest med mamma, med bra med pappa också.
Vem är farligast i din familj? jag helt klart! grr...
Vem ser roligast ut i din familj? jag och sanna ;)
Vem är coolast? öh, jag, vem annars?
Har ni något husdjur? ahrå, en hund.
Vem har du mest gemensamt med? Sanna.
Vem står för underhållningen? Jag och sanna.
Vem sover du oftast med? själv.
Roligaste kvällen med familjen? vetinte.
Hur länge sen var det du träffa din mamma? halvtimme sen.
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - 1 dag sen..

Frågor om idag:
Vad har du gjort idag? Avslutningsmiddag med Klassen för 9orna (:
Vad ska du göra nu? sooova i hope.
Har du gjort något dåligt idag? Fick huvudverk.
Vad har du ätit idag?Frukost, glass + nyponsoppa, och det som blev över på middagen!
Har du duschat idag? nepp.
Är du trött nu? Sjukt trött, somnar snart..
Vad händer i morgon ? FUCKING SKOLAVSLUTNING!!!! :D
Är du i skolan? Nepp.
Var du varit i skolan idag? ja

Övriga frågor:
Hur mår du just nu? bra, ont i huvet och trött bara.
Har du piercat dig? 3 i öronen, naveln, tungan, haft i läppen.
Är du hungrig nu? inte jätte.
Vad är klockan nu just nu? 16:00
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg.se

Frågot om mobilen:
Vilken mobil har du? En sony Ericsson.
Vilket abonnemang har du? Telenor -.-
Vem ringde dig senast? Westis!
Vem ringde du senast? Danielstorebror.
Vem sms:a till dig senast? Antondamp!
Vem sms:a du till senast? Kimpaan.

Övriga frågor:
Gillar du punk? Jorrå
Har du sminkat dig idag? japp.
Lyssnar du på musik just nu? japp.
Vilket är ditt favoritband/artist? Har ingen speciell. men typ, bullet, neverstore, m.m.
Vad gillar du för musik? massa.

Frågor om kläder, smink och hår:
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? har tre.
Har du fler än 5 tröjor? yes
Använder du mascara? aa
Använder du wax? Nej
Använder du ögonskugga? på fester kan det hända.
Använder du kajal? Nepp.
Använder du hårspray? väldigt sällan.
Använder du volymspray? Nepp
Andänder du mousse? Nepp
Använder du deodorant? vem fan gör inte? ;s
Använder du skinspray? Nej
Använder du bodylotion? ja, vill inte gå runt som ett russin..
Använder du parfym? Vilken? Jaklart, pallar inte gå ner och kolla vad den heter. Ngn vanilj iaf.
Använder du läppglans/läppstift? ah, ibland.
Använder du brunkräm? nepp.
Använder du solpuder? nepp.
Använder du rouge? nepp.
Plattar/lockar du håret varje dag? tyvärr ja. Fast inte hela håret alltid, bara min cpade lugg -.-
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? aldrig.

Frågor om kärlek:
Är du kär just nu? nepp.
Har du kysst någon idag? nepp.
Har du ett förhållande? nepp.
Är du romantisk? hoppas jag... mjoodå, det är jag väll.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? verkligen inte?
Vad hette din första flickvän/pojkvän? riktiga va daniel.
Hur länge höll det? 9 månader.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? tror inte det nej.
Vem sov du senast bredvid? Elin och Amanda.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?  -
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? verkligen inte.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? ingen aning, typ 17.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Haha nej.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Sin egen.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Verkligen inte. tänk så gör man slut?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njaa, vet inte riktigt.
Hur många har du varit kär i? 1
Är du kär just nu? - Nej

Frågor om dig själv:
Namn?
Maddi johansson
När fyller du år? 9 april.
Några piercingar? 3 i Öronen, tungan, haft i läppen, naveln.
Vad har du på dig just nu? bh, trosor, thights, tröja.
Vilken årstid är bäst? SOMMAR HELT KLART!!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Låta mig få sova hur länge jag vill och bara ta det jävligt chill!
Vilken egenskap tycker du mest om hos dig själv? Att jag inte tar åt mig dryga kommentarer utan kaxar tillbaka istället. Bara onödigt att ta massa skit, så kaxar ist tillbaka, även om jag inte gillar det.
Vilken kroppsdel tycker du mest om hos dig själv? vet inte riktigt.. mina ögon. eller nej, kommer inte på ngt.
Vad är du bra på? Bra existerar inte i min värld. JAG ÄR BÄST PÅ ALLT!
Vem älskar du mest på denna jorden? Mina älskade vänner och min familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0