Packning pågår...

Pacnking pågår just nu hos Elin&Amanda. Själv har man packat resväskan till resan som vi ska dra till som jag dock inte har nämnt i bloggen ;) Iallafall så skjutsar Carina (E&As mamma) oss till Landvetter vid 3 tiden på morgon.
Där vi säger hejdå och drar oss tiiiiiiiiiiiiiiilll......

SPANIEN!
Bilden ovan är en underbar bild på en del av vårt hotell vi ska bo på.
Självklart så kommer vi inte bo själva, min farfar jobbar på detta hotell och har sett till att vi har fått boka ett 3 manna rum i en vecka. Hur underbart är inte detta? :D
Men det finns en nackdel...
Det kanske inte kommer finnas några datorer där borta, vilket betyder att jag itne kommer kunna blogga!?
Vill inte tappa läsare/Får inte tappa läsare nu under tiden jag är borta!
Får se om jag får tag i en data någon gång, får tjata på farfar min ;)
Nu ska jag dra mig, får bli tidigt i säng ikväll eftersom vi ska upp såpass tidigt.
1 hel underbar vecka i Spanien, here we coooommee!! :D
Kyss.

Kommentarer
Postat av: linn andersson

åh, längtar till spanien och solen! :D

2010-06-16 @ 22:30:17
URL: http://liynn.blogg.se/
Postat av: sofia

Fy vad fuskigt. :P

hoppas ni får det kul :)

2010-06-17 @ 17:58:21
URL: http://sroofsiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0