TAGGA NU BITCHES!!

ÄNTLIGEN SOMMARLOV!
Så sjuuuukt härligt asså. 10 veckor utan skolarbete, utan lärare som tjatar (hihi) och de bästa... Ingen mamma som tjatar att man MÅSTE plugga hela tiden. Kan det bli bättre? Nej ;)
Fast.. på Torsdag blir det konfaläger, jag förväntade mig att det skulle låta roligare. Men seriöst, vi ska lägga oss 11 och gå upp 8 ?! vi är inte 5 år dirr..   Jaja, får se hur det blir :)
I sommar blir det liseberg, bada, sola och bli brun, MYCKET glass, fester m.m.
Just love it!

Fick mina betyg idag också.. Rätt nöjd för att vara jag liksom.
Haha, hatar ifs att jag har 1 IG.. Menmen, det tar jag igen i 9an sen!

Fick iallafall 9G , 1IG , 2VG.

Bilder och så kommer kanske, har ingen aning.
Men nu ska jag fortsätta tagga inför kvällen!
Kyssaar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du ig i? :o

2010-06-15 @ 16:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0