ÅNGEST!

asså shit! Jag får sån ångest när jag inte har bloggat på typ 3-4 timmar, jag känner bara att jag måste till någon data och liksom göra iallafall 1 kort inlägg. Men idag så har jag vart ganska upptagen så jag har inte hunnit blogga speciellt mycket. Eller rättare sagt, inget alls! Inget jag gör om, hihi ♥
Haha, måste säga att denna kvällen va den roligaste på länge! Tillbringade kvällen med Erik, Elin, Johanna, Anton, Kalle och Amanda. Spelade kort, dampa och drog till willys, och gjorde en massa saker. Haha!
Imorgon blir det kyrkan *suck* och sen blir det att skriva klart en svenskainlämning som jag inte fattar en skit på, men aja.
Sen vet jag inte, får se vad som händer.
Men nu ska jag nog sova, så jag orkar med kyrkan imorgon -.-
Pussnatti! /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0