Dålig uppdatering

Det känns som om jag inte har haft tid med mycket bloggande alls den senaste tiden, shiiiiit sorry !
Yeye, har haft lite plugg under veckan och lite andra saker för mig och så, så det är väll det som mest har vart i vägen.
Innan ikväll så va jag, Elin, Amanda och Linn hemma hos Koffe, Kim och Jokob, de har nyss flyttat in så de va inte riktigt klart än tror jag, men mysigt var de. Min gudmors och Koffes mammas lägenhet som hon bodde i innan hon lämnade oss, de är den dom har flyttat in i nu.
Ganska skönt ändå att kunna bo själva med sina kompisar, men det blir ju en hel del jobb också, det märkte vi lite ikväll, hihi.
Yeye, Imorgon blire skola, sen dans med Elin, sen drar vi nog till Koffe en stund också, sen måste man hem och plugga på Engelska glosor till på Fredag med, annars är de rätt chill i skolan just nu faktiskt, väldigt skönt!
När jag kom hem efter skolan idag så satte jag mig typ en minut framför datan innan jag somnade till 4, så sjukt gött är det att sova efter en seg skoldag, verkligen!
Sen vare att sticka till skolan igen vid tio över 4, skulle på ett litet ''möte'' typ för att de vilka ämnen som jag behövde extra hjälp i, såå duktigt är jag i skolan! (y)
Jaja, livet suger anyway some times, hehe.
Ska sova nu, börjar bli lite trött, pussar!♥


Kommentarer
Postat av: julia

ja, det var jätte kul!

vi får göra som elin sa, att sova över snart hade vart super roligt! :)<3

2010-03-04 @ 18:27:28
URL: http://lyngfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0