Helluu!

Sitter och lyssnar på musik, ska öva lite på min och Elins dans till streetdancen också, så att den sitter helt till nästa gång!
Sen ska jag duscha, plugga lite matte, öva lite på min engelska artikel och sen kanske jag ska dra ut och träffa philip och hans kompisar, får väl se.
Imorgon blir det ULTIMATE, grymt kul ska det bli!
Först skola, får väl se vad som händer där -.-
aja, sen blir de att åka hem, dra till willys och handla lite, sen åka och köpa lite mat, sen äter vi och fixar oss hos Linn sötnos, och sen såklart så drar vi ju till ultimate! :)
Yeye.
Nu ska jag dra mig, ska som sagt öva lite på dansen!
Kyssar.

ska du inte överdriva lite till medans du ändå håller på? -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0