I'm home bitches!

Nu är jag hemma, klar med allt plugg och helt fri från skolarbete! GETTAAANS!
Jag orkar inte plugga mer till No provet som är imorgon, kanske tar en liten titt på det innan jag går och lägger mig, hah vi får la se hur det går på provet.
Juste, har ju bildläxa också till imorgon också, men ja gör den på lektionen istället, för jag orkar verkligen inte mer arbete.
Imorgon ska vi också göra vår debatt i klassen som vi har jobbat lite med de senaste veckorna(?), aja jag har iallafall förberätt mig lite, så jag hoppas väll att det kommer gå bra. :)
Just nu så äter jag på mina gooodaa mackoor! hihi.
Kom precis in, har vart med Enes, möjsigt. ^^
Nu ska jag snart in i duschen också, vi hörs senare.
Kyssar /M.

Dagens låt:
The League – Get Up And Dance !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0