Jag just nu


Osminkad och nyvaken luktar det här ja.
Blev väckt utav mamma och Elin vid kvart över 8 för att vi skulle gå upp och sjunga för Sanna som fyller 14 idag.
Eller, det är egentligen imorgon hon fyller, men ingen är typ hemma då så vi firar henne idag istället :)
Utav mig och Elin fick hon en väska, skit snygg faktiskt. Och utav mamma, pappa och simon fick hon pengar, gett.
Hihi, nu längtar jag tills jag fyller år, inte så långt kvar ändå (:
Idag vet jag faktiskt inte vad som händer. Jag skulle vilja åka ner till stan och köpa mig ett navelsmycke, jag är så trött på det jag har nu. Och lite kläder kanske, hmm vi får se.
Nu ska jag nog ta och fixa mig så att jag blir klar tidigt idag, det kan vara skönt ibland också.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0