Maddi fryyyyyyser..

Shit vad kallt det är ute asså!
Skakar ju sönder som en j*vla milkshake eller något ;o haha!
Kan inte sluta frysa nu heller, även om jag ligger nerbäddad i min varma och goa säng men en liten godisskål brevid mig. Hihi :)
Kvällen har vart helt okej faktiskt. Lärde känna lite nytt folk också, alltid lika kul!
Senare mot slutet så hade de tydligen hänt en sak. Men det är skönt att allt har löst sig ändå!
Hehe, nu somnar jag vilken sekund som helst framför datan, och det vill jag inte dirr.
Imorgon blire kyrkan i stan från klockan 3 till 7, OMG lång tid? Jaja, man får träffa massa människor iallafall.
Nu ska jag borsta tänderna, godnatt till er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0