Nu händer det igen!

Jag just nu! :)

Hihi, det gäller att bjuda på sig sjäääälvt!
Haha, jag är ju otrolig, nu har jag inte bloggat på hela dagen och har då fått världens ångest. Visst jag har vart upptagen hela dan, men ändå får jag den ångesten! börjar bli ganska störande.. hehe.
Aja idag så va de först skolan, seeegt. Sen vare stan med Elin, Amanda och Johanna där vi solade lite, sen kollade vi såklart runt lite också. Sen drog vi hem till Elin och Amanda så jag fick göra klart min svenska, äntligen.. Haha, nu skiter jag faktiskt i om det bara blir ett G på denna inlämningsuppgiften, jag pallar inte med den mer! Aja, sen efter det så färgade jag Amandas hår och nu sitter hon med färgningen i håret, så vi får se hur resultatet blir lite senare. Men jag antar att det blir ungefär lika brunt som det redan är fast en lite mörkare nyans :)
Haha nu sitter jag och Amanda och lyssnar på massa gamla bra låtar, men snart om en timme så ska jag dra hem för att plugga inför NO provet som är på onsdag.. Grymt mycket arbete känns det som, men om man tänker efter så är det inte så mycket.
På fredag börjar vårt lov, GETTANS! Haha, tagga för påskafton waaaah ;)
Aja, nu ska jag dra mig, vi hörs babes!
/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0