Over my head,

Idag hade vi sovmorgon och självklart så glömmer jag bort det denna gången också..
Haha, fast man blir ju inte så förvånad ändå?
Yeye, i vilket fall så va skoldagen rätt chill ändå. Har inte så mycket läxor heller, men det är ju ifs ganska mycket som måste göras nu. Jaa, det är väll bara att ta tag i skiten?
Sitter och äter fruktsallad och lyssnar på musik, gett.
Nu ska jag se om jag kan installera The sims på min data utan att det ska behöva lagga sönder.
Haha, men vi hörs !
Kyssar :)

Kommentarer
Postat av: Erica andersson<3

Hej madde!

Vilket program avänder du när du sska göra en header? snälla svara!

2010-03-23 @ 19:53:12
Postat av: svar till Erica andersson

Jag använder bara picnik.com :)

2010-03-23 @ 22:23:43
URL: http://myownwayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0