Rubrik

Asså shiiit vad jag hostar! Gillar det verkligen inte, är lite förskyld också vilket heller inte är så speciellt kul.
Ska sammanfatta dagen lite kort sådär som jag brukar.
Först skolan, sen efter skolan så drog jag, Elin, Amanda och Johanna w till stan där Amanda piercade sig.
Efter en stund på stan så drog jag, Elin och Amanda hem medans Johanna blev hämtad av sin mooooder.
När jag kom hem så åt jag och sen satte jag mig en stund vid datorn.
Lite senare så gick jag och träffade Enes, mysigt. Haha, där också Petter och Alexander kom förbiåkandes på sina longboards, hihi!
Sen när Enes drog hem så stack jag till Amanda. När jag kom fram till henne så stack vi hem till mig och va där resten utav kvällen.
En ganska lugn fredagkväll faktiskt! :)
Men imorgon hoppas jag på någon fest någonstans. Elin och Amanda blire såklart i vilket fall! Ska nog träffa Enes en stund imorgon också.
Men nu ska jag snart sova, så godnatt alla läsare! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0