Seg söndag!

Heeeey, fett seg söndag idag faktiskt. Har inte hänt så jätte mycket.
Först kyrkan, sen hem till Elin och Amanda för att öva på min och Elins dans. Kom på resten på dansen nu också, gett!
Yeye, sen efter ett tag så drog vi ut lite, sen hem till Elin och Amanda igen, sen vare hem till mig och hämta datan + andra saker.
Nu sitter jag och Elin vid varsin dator och kollar runt lite, medan Amanda kollar på tv! :)
Har ganska ont i huvet, ska ta mig lite tabletter nu, för jag typ knarkar........................
Mjaaahaha, flum. Får se hur mitt, Elin och Amandas ''lan'' går nu då, haha vem tror ni kommer somna först?
Själv tror jag att Elin kommer ge sig ganska snart, typ vid 1 eller ngt ;)
yeye, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0