Stäääädning.

Håller på att storstäda mitt rum just nu, och för att det inte ska bli lika tråkigt så lyssnar jag på härliga låtar som påminner mig om i somras!
Yeye. Sanna (min syster) visade mig ett klipp på youtube precis som handlar om massa kändisar som sjunger en låt utav michael jackson till de drabbade i Haiti. Så himla underbar video säger jag bara. Man blir hur rörd som helst!
Kolla hela videon, det är fan värt det.

_____________________________________________________________________

När jag har städat klart här så ska jag fixa mig. Därefter ska jag upp till Linn, sen drar vi oss till Elin och Amanda och sen blir det någon konfagrej i stan i hela 4 timmar! Omg, hur ska man orka? ._.
Jaja, hehe.
Nu ska jag fortsätta städa, vi hörs senare!
Kyss:)

Kommentarer
Postat av: linn

herregud! den var ju as bra! ;o

2010-03-21 @ 10:11:22
URL: http://liynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0