The black parade and Heaven, 2 songs that fills my heart..

Nu ligger jag i min sköna säng, nerkrypt under täcket och lyssnar på lite musik i hörlurarna, myys.
Idag skulle jag egentligen pluggat lite på SOn, men jag har inte haft någon ork till det idag. Så det blir att jag får göra min SO läxa imorgon istället.
Ganska chill skoldag idag faktiskt, lite seg SO lektion bara men annars så funkade det tycker jag.
Efter lunch så åkte vi alla i 8:an och 9:an ner till tvååker med buss. Vi skulle nämligen kolla på en teater.
Enligt mig så va den faktiskt väldigt bra, ganska sött vid vissa tillfällen! ''Gul måne'' heter den i vilket fall.
Det va bla med några kända skådespelare med i teatern, vilket va lite kul också ^^
Yeye, som sagt så gör min piercing grymt ont, så det blir att åka ner till stan och kolla det på fredag, hmm.
På onsdag blir det stan med mamma också. Då ska jag passa på att köpa mig ett nytt navelsmycke och lite kläder, medan jag har pengar liksom. Haha, jag gillar egentligen inte att slösa upp mina pengar det första jag gör, men jag behöver verkligen vissa saker just nu för dessa pengarna!
Aja, detta blir kanske det sista inlägget för idag. Vi säger godnatt sålänge!

Kyssar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0