Goodnight .

Idag gick jag upp vid halv 8 tiden, gjorde mig i ordning och sedan begav jag + familjen oss till Skåne för att hälsa på farmor och hennes man. (Bilder lägger jag nog in imorgon, på deras mysiga hus!)
Där va vi iallafall ett tag, fikade och hade det mysigt. Har ju inte träffat farmor och Lasse (farmors man) på ungefär 7 år nu, så det va mycket trevligt!
Sen begav vi oss till ett grymt stort köpcenter ungefär 2 mil bort, där jag köpte mig 2 par linnen, mina älskade mjukisbyxor (ni ser hur de ser ut på min header) en mascara och ett par tights.
Sedan efter en ganska lång och lite seg dag så körde vi hemåt, Alla trötta och sömniga!
Senare nu ikväll så tillbringade jag den med mina kära små vänner, Linn & Amanda på stan och lite varstans ^^
Kulkul! Och nu då så sitter jag vid datorn.. hihi
Nae, Men nu blire sängen för lilla mig. Ska upp ganska tidigt imorgon (igen) eftersom att jag ska till kyrkan.. *suck*
Yaya.

/påväg till skåneee.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0