Hell yeah!

Me right now!


Sitter nu i Elins rum, lyssnar på musik och bara har allmänt chill!
Tösarna äter just nu, så jag passade på att köra ett litet blogginlägg medans jag ändå har datorn.
Idag vare skolan, rätt seg men ändå chill.
Sen när skolan va slut så vare gekås dirr med Elin och Amandas sis och mami (och självklart E&A)
Väl på gekås så vare grymt segt, haha! Asså man mår så sjukt illa efter en sådan ''lång'' biltur, eller iallafall jag.
Yaya, sen vare hem till E&A igen, och nu sitter jag här.
Köpte faktikst ingenting på gekås, hängde bara med Elin och Amanda dit liksom :)
Ikväll vet jag inte riktigt vad som hittas på.. Vi får se vad den bjuder på helt enkelt!
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0