Resten av frågorna!

Nu är frågestunden slut, och jag svarar på resten av frågorna, så här får ni era svar.

Från: Bajs korvniklasson
hur många dildos HARRU?
Svar: 548 stycken, har en samling på dom. Haha, rätt ovanligt jag vet ^^

Från: intresserad.
har du någonsin funderat över tanken att ta den i tvåan?
Svar: mjooo, men det är ju den tanken jag vaknar med varje dag (y)

Från: Anonym
Är du oskuld?
Svar: ja det är jag.

Från: Hubert
1: Hade du kunnat tänka dig att ligga med mig ?
Svar: ah de e ba åh kommaaaa! :'D (reklam replik)

Från: de du
vad är din pinsammaste sexupplevelse?
Svar: Eftersom att jag är oskuld så har jag inte vart med om ngn.

Från: Anonym
Är du alltid kåt?
Svar: Mogna frågor man får :) och Nej det är jag inte.

Från: moaa
1. har du några syskon?
2. isf vad heter dom?
3. vem umgås du mest utav dina kompisar?
4. oskuld?
5. köper dina föräldrar ut dricka åt dig eller någon annan eller tar du hemifrån?
6. är du kär?
7. gillar du någon nu?
8. hur många killar har du haft?
9. brukar du kolla på någon annans blogg för att få inspiration eller kommer det upp utav sig själv?
10. gillar du att fest?
:)
Svar:
1. Ja, jag har 2 riktiga och en halv.
2. Sanna, Elin och Simon.
3. det är väll olika, men mest typ Linn, Elin och Amanda kanske? :)
4. ja
5. Nej de köper inte ut till mig, och nej jag tar inte hemifrån.
6. nej inte just nu
7. ingen aning.
8. 1 på riktigt.
9. Nope, jag kommer på allt själv :)
10. ja, grymt kul! :D

Från:
Lotta
1.vilken/vilka kändisbloggar läser du oftast?
2.Vad tycker du om blondinbella?
Svar:
1. Jag läser fokis, Kenzas och några andra :)
2. Jag har tittat på hennes blogg typ en gång bara, så jag vet inte. Jag tycker hon verkar helt ointressant..

Från:
rebecka
Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Svar: Jag såg inte det, men nu när jag har sett bloggen så verkar den väldigt rolig att läsa!

Från:Evelina ♥

Vad gillar du mest?

fanta/cola
godis/glass
kakor/bullar
bio/film hemma
familjen/kompisar
jeans/mjukis
linne/t-shirt
hund/katt
hemma/borta
inne/ute
grillat/stekt
köttbullar/korv

Hur många år är du?
Vilket stjärntecken är du?
Har du pojkvän?
Vad heter du i mellannamn?
Hur började du blogga?
Har du nån "bästis"?

Svar: cola,

Godis,

kakor

bio,

kompisar,

mjukis,

både och,

både och,

borta,

ute,

grillat,

köttbullar,

15,

vädur,

nope,

eva,

jag hade kompisar som bloggade och sen så blev jag intresserad liksom,

ja många :)

Från:Emi

Vart ser du dig själv om 10 år? - som reseledare eller något x)
Skulle du kunna tänka dig att flytta utomlands? - självklart!
Vilket är ditt drömyrke? - få resa runt och jobba
Bästa land du besökt? - Cypern, helt klart!
Är du flygrädd? - första gången jag flög så grät jag på ditvägen. Sen på hemvägen så skakade jag hur mkt som helst i hela 4 timmar! Men nu är jag inte det längre :)

Från: Fanny

Okej, jag börjar med att säga super fin header! Så, var (vilket program) har du gjort den? ^^ Eller o´m det skulle vara så så vem har gjort den? (om inte du gjort det)

Svar: tack så mkt! :) Jag har gjort den på den lättaste sidan man kan göra om bilder på, www.picnik.com Det är faktiskt jag som har gjort den själv. :)

 

Så, det har vart en trevlig frågestund måste jag få säga! Får se när nästa frågestund kommer.. ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0