Skåne bilder!

Här kommer skånebilderna som jag sa i förra inlägget (?) att jag skulle lägga in! :)
(Huset)

En liten hall.

Vardagsrummet.

Om ni tittar på bilden ovan, åt vänster så ser ni en liten liten springa till ett till rum,
det är detta rummet.

Den här hörnan gillade jag inte lika mycket, haha! (jag åt vänster)

Litet mysigt allrum.

rummet brevid allrummet.

Ett litet kontor.

Mysigt litet gästrum där jag och mina två andra systrar alltid sov när vi va mindre!^^

Springan åt vänster är ingången till Farmors och Lasses sovrum.

Sovrummet.

hah, tönt till lillasyster..

Här är ett badrum som jag bara älskar! Liksom, temat och färgerna, hur mysigt är inte det?

Sen hade de skaffat denna lilla varelsen som va grymt svår att få tag i faktiskt, men som
ni ser så är jag så proffsig och lyckades fånga ett foto iallafall ;)

De hade en källare också, men den hann jag inte fota.

Kommentarer
Postat av: emilia - bli veckans blogg hos mig!

Tack detsamma :D

2010-05-16 @ 17:20:59
URL: http://baraponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0