Svar på vissa frågor!

Jga svarar på hälften nu istället och sen kör jag andra hälften imorgon ;)

Från: dalhed
vad heter du? :D<3
Svar: Maddi johansson :)

Från: sannajjohansson
ASSÅ JAG TYP BEUNDRAR DIG
SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT MYCKET !
ÄLSKAR DIN BLOGG OCH ALLT ! :************
UNDRAR BARA ..
vad heter din hund?
Svar: Haha, kul sanna ;) Abbe heter vår hund.

Från: Nina
1. vad använder du för smink?
2. hur lång är du?
3. har du några syskon?
Svar: 1. Jag använder täckstift, mascara och puder.
2. 1,68
3. Ja, jag har 2 systrar och en halv bror :)

Från: Nickey
Var bor du?
Svar: Jag bor i varberg :)

Från:
Anonym
tjaaaa... skulle ställa en fråga sååå.. vad heter du i mellan namn? :)
Svar: Haha, evaaaaaaaaa yao (h)

Från: Mattias
Heej sötnos
Vill veta va du heter o längd vikt o bh storlek
Puss Mattias
Fu är jätte fin
Svar: Maddi johansson, 1,68 , 53 kg, 75B.

Från: Maddi
Varför bloggar du?

Favoritbloggare?

Favoritfärg?
Svar: Jag bloggar för jag tycker det är underhållande och kul faktiskt ^^
Jag tycker mycket om Fokis blogg!
Jag har ingen speciell färg så.. Men om jag är tvungen så väljer jag nog svart x)

Från: Lotta
1. Blondinbella elr kissie? och varför ?
2. hur gammal är du ? :)
3. vilken kändisblogg tycker du är mest intresant och varför ? :)
Svar: 1. Eftersom jag inte läser blondinbellas blogg så får det bli kissie, eftersom hon är så äckligt pinsam! ;)
2. 15
3. Fokis tycker jag mest om, jag älskar hennes resor, bilder och olika outfits och de saker hon skriver om på sin vardag helt enkelt. Det kan också bero på hennes otroligt söta utseende också ^^

Från: Anonym
1. oskuld?
2. kär?
3. vad dricker du när du är på fest?
Svar: 1. jao
2. nope
3. Olika faktiskt :)

Från: Anonym
hur många ggr knullar du och vf?
Svar: cepe fråga?

Från: Tobbe
Vad använder du för sorts underkläder ?
Brukar du ha dom matchande eller inte ?
Svar: spets bh + trosor, string.
Beror på vilka tillfällen.

Från: AA
Vad har du för BH storlek?
Svar: se ovan.

Så, där fick ni svaren på hälften av alla frågor!
Nu ska jag sova, det är ju trotsallt skola imorgon..
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0