Tired.

Har precis kollat klart på New moon nu, Grymt bra måste jag ju säga!
Nu gäller det att se nästa som kommer ut också, haha det måste ju följas?
Efter filmen så känner jag verkligen hur trött jag har blivigt, lite ont i huvudet också men det går över..
Snart blire lite plugg på No, eftersom att vi har No-prov på Fredag *suck*!
Efter plugget så blir det duschen och sen sova. Still tired!
Juste, jag fick en fråga från en anonym som jag kan passa på att svara på nu.
Vad heter du sötnos?: Anonym

hej jag undrar vart du gör dina hearders dom blir jätte fina :) hoppas du kan svara på frågan!

Svar:

Det är inte så svårt faktiskt, jag använder mig bara utav den enklaste sidan; www.picnik.com

 

Yaah, där fick du svaret på din fråga.Nu ska jag dra mig, vi hörs kanske lite senare.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0