Yao.

Har vart en seg dag änsålänge, nu är det bara kvällen som väntar!
Vakna rätt så tidigt, gjorde mig i ordning med Elin som hade sovit här inatt.
Sen lämnade vi Sanna (sis) och papi på flygstationen för de är just nu påväg till Turkiet, gettans!
Efter ett hejdå där så drog jag, mami och Elin (minisis) till Ikea, sen donken! gettmos.
Sen åkte vi hem, nu sitter jag här, ska bara städa undan lite, bädda, byta kläder och sen drar jag mig till Amanda.
Får se vad kvällen har att bjuda på idag, kanske blir stranden, vet inte riktigt än.
Nu måste jag iallafall kila,
kisses!

Kommentarer
Postat av: chantelle

svar : jag tar betalt för mina designer :)

2010-05-29 @ 18:10:23
URL: http://shoesbagsboys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0